NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

jueves, 27 de marzo de 2008

Excursión a "la murta" Alcira


Hola chicos y chicas:

Soy Victoria.
Desde la salida de la Albufera no os he visto pero os tengo en mente y como veis no me olvido de vosotros .
Muy buenas las fotos que estais presentando, el nivel ya veo que está alto ....
Más que nada esta anotación en el blog era para comentaros si os apetece, el sábado 4 de Abril, hacer una ruta por "la murta"Alcira. Personalmente no la conozco (a pesar de estar tan cerca) pero me han hablado bien y creo que nos gustaria a todos.
Santi Barroso pueda que lo conozca ¿no?. Tú haces bastantes excursiones.... (lo he visto en tú página).
Bueno ya me decis algo e intentamos organizarlo.
Besos.

2 comentarios:

Santi Barroso dijo...

Efectivament he estat en la murta. Va ser el dissabte abans d'anar-me'n a Groningen. Podeu veure les fotos a:

http://www.uv.es/barroso/Excursions/

Respecte a l'excursió, no sé si podré anar.

Respecte a la Murta, varies coses. El millor és pujar a la Creu del Cardenal. Trobe que això ho podeu fer tots. Hi ha rutes més fàcils i també de més difícils. Jo la tornada la vaig fer per una plena de punxes :S Millor torneu per on heu anat.

La Murta és un paratge municipal protegitl. Hi ha un aparcament molt prop de l'entrada. L'entrada està regulada i si sou un grup caldrà que deixueu algún DNI, si no recorde mal. Res de fumar.

La visita a l'antic monestir és obligada, a més d'inevitable.

Santi

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

Per motius laborals no podré acudir, ja que Sàmara la meua companya estarà de vacacions per les illes gregues i he de quedar-me amb Miguel al peu del canó.
Espere que la disfruteu els que pugueu anar.
El meu cap de setmana lliure és precisament este, és a dir m´en vaig hui a les dos de la vesprada i fins al dilluns de Sant Vicent estaré lliure per si algú vol disposar de mi, i si és que s'atrevix a aguantar-me.
Alfredo