NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

domingo, 17 de enero de 2010

Sobre els drets d'autor i la cordialitat

(Academiegebouw -edifici central de la universitat-, Gronigen)


Este cap de setmana m'ha arribat una informació. Com estic lluny no ho puc comprovar personalment, però la font és molt bona. Resulta que aencert bar de Dénia ben conegut i ubicat tenen una pantalleta on de forma continua van apareixent a més de les tapes, diverses fotos. Segons eixa informació al menys 3 de les fotos són meues.

¡Sorpresa! jo no sabia res de res.

He de dir que m'ha molestat un poc. Jo no vull res a canvi de que les meues fotos apareguen en la pantalleta d'una tasca, fins i tot m'alegra que algú en faça ús. A la meua web tinc les fotos baix llicència ("copyright") Creative Commons, que permet utilitzar-les a terceres persones sempre que l'ús no siga comercial. És més, no fa poc he cedit unes fotos per a un llibre de manera totalment gratuïta i fins i tot les he enviades a major resolució.

Però em molesta que en aquest cas ningú m'haja demanat permís ni tan sols m'haja dit "hola". I el meu correu està en la mateixa pàgina web on tinc penjades eixes fotos. I encara que no ho sé cert, segur que ni han posat el meu nom junt a les fotos.

Ja els he escrit un correu per queixar-me un poc, perquè trobe que no ha estat correcte per la seua part.

Bo, això és tot des de Groningen. Per aquí continua nevant, encara que ja no fa tant de fret. Salutacions a tots i que la nostra patrona ens conserve la vista.

Santi

2 comentarios:

PEKE dijo...

Bona tarda Santi, no tenen mes remei que deixar de projectarles donç pots denunciar-los, ara, lo millor seria que els enviares una factura posant lo que valen per projectarles i de segur anirien mes espai.

Ara dis-me quin bar es.

Fran Gallego dijo...

Bon día Santi...

Opine exactament com Peke, crec que el mes acertat seria enviar una factura... d'una forma molt correcta...

Per cert... pareix que les nevades no paren per ahí... en certa forma tinc enveja... jejejejeje. Aniría tot el día amb la cámara a la ma..

Un abraç i ja ens dius com acava tot amb el pub!