NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

miércoles, 20 de enero de 2010

Exposició: UN BOSC ENCANTAT




Bon día a tots!

Obric aquest post per posar una compilació de tota la información que hi ha referent a l'exposició que farem sobre la Selva de Irati i que m'ha facilitat Maribel Font, desde cultura de l'Ajuntament.

-Data: Del 25-02-10 al 16-03-10

-Muntaje: Dia 24-02-10

-El texte de la revista-programa: el que vos vaig enviar a tots però en Valencià. Ja estan imprimint-lo per a totes les expos de la temporà.

- Respecte al tamany, en un principi eren tres fotografies de maxim 70cm d'amplaria. Però el que anem a fer es que en un rato enviaré un correu amb les que jo vaig a imprimir i el seu tamany. La idea es que per exemple una que tinc panoramica es estreta i es pot exposar amb unaltra similar (que Alfredo ja ten preparada). D'aquesta forma si tots enviem als altres els nostres tamanys, es podrien fer mosaics i aprofitar mes el expai per exposar. Em consta que toni te tres cuadrades, si algú mes en tingues un altra es podria fer una cuadre de quatre (per exemple). Si ho podem solucionar amb el correu que iniciaré, no caldrà reunir-mos. En altre cas, ens tindriem que sentar de nou.

També existeix la opció de revelar alguna fotografia en tamany mes menut i ocupar amb aquestes huecos mes menuts...???

- Qui vullga que li revele les fotografies Peke li les tindrà que fer arrivar com a maxim el dia 12 de Febrer, per a que tinga temps de revelar i montar.

- Respecte a la forma de penjar-les, utilitzarem els adhesius que vaig portar a la reunió que son removibles (Tesa o 3M i que venen a qualsevol ferreteria) amb el sistema de separació que ens proposarà Toni Moya.

- Vaig a averiguar si Cultura organitza i paga un "pica pica" per el dia de la inauguració... En el cas de que no ho fagem... Supose que estareu d'acord en fer un xicotet vi d'honor... veritat???


Be, de moment, trobe que ja està tot dit...

Un abraç a tots i continuaré informant!






11 comentarios:

PEKE dijo...

Tot correcte Fran, sigue, sigue, no pares

Victoria dijo...

Como no estuve en la última reunión no sé muy bien cómo quedasteis para el montaje, una pregunta ¿Se va a poner nuestro nombre impreso en cada foto, o se va a colocar bajo de las mismas como en la expo de "13 mirades"? lo comento por lo que dices de poner las fotos mezcladas.
Yo puede que tenga preparada una más,a parte de las que te envié, y será cuadrada. ¿De que tamaño quiere hacerlas Toni?
Por mi parte no hay inconveniente en hacer un "pica pica" si el ayuntamiento no colabora.
Por lo demás todo me parece bien.
Saludos.

Victoria

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

Yo, tengo que deciros que me he retirado de la exposición. Maribel ya lo sabe. Como sabeis, no estaba convencida de ninguna de mis fotos, así que podeis contar con más espacio y con mi colaboración para todo lo que necesiteis.
Un beso.
maribel

Toni Moya dijo...

Las cuadradas las quiero hacer de 50x50. Pienso que es un buen tamaño tanto para un mosaico como para ponerlas de forma individual. En cuanto al vinito me parece estupendo.
Saludos

Fran Gallego dijo...

Vaya, Maribel... es una lástima!!!!! Imagino que la decisión ya la tienes tomada, así que no trataré de re-convencerte...

Vamos entonces por las cuatro fotografías????

Alfredo dijo...

Fran, ja em diràs exactament que mesura la teua (de la foto clar, mal pensats/des) d'ampla i de llarga per a adaptar una de les meues a eixa mesura i poder exposar una damunt de l'altra.
També tinc una altra quadrada que la puc exposar amb el mosaic de Toni Moya adaptant-me a la mesura de 50 x 50.
Pel meu tot clar. Sent que Maribel no vullga exposar perquè les seues fotos m'agraden, però si és la seua decisió cal respectar-la.
De la resta, picaetes, reunió etc., estic a la vostra disposició perquè no tinc previst eixir en les pròximes setmanes.
Alfredo

Unknown dijo...

Jo ja sabeu que el dia 24 com cau dimecres estaré a València, però per al cap de setmana si que podré estar. Ho dic perque desgraciadament no podreu contar amb mi per a muntar-les.

Respecte al tamany em pareix molt bé que com a màxim siguen 70cm. Jo per mi en els 4 fotografies que li vaig entregar a Fran en tinc prou.

Unknown dijo...

Hola Fran, havia preparat fotos a 70x70 , m'íncline més per 3 que 4.

Respecte al refrigeri avant.
Salut.
Paco Adsuar.

Fran Gallego dijo...

Acave d'enviar un correu amb les mesures de les meves fotografies.


Tres de 70cm x 56,76

Una de 70cm x 37,82

Si no es poden exposar les quatre, donç penjaré soles tres i em quedaré l'altra.

Un abraç a tots!

Alfredo dijo...

Jo ja he estat esta mateixa vesprada amb el Peke i les meues fotos enviades a imprimir. Una de les panoràmiques serà exactament com la teua (Fran) de 70 x 38,82 per a penjar una damunt de l'altra.
Alea jacta es ¡¡
Alfredo

Fran Gallego dijo...

Jo ja li les he portat també a Peke...

Ara a espera un poc... També estic pendent de que es posen en contacte amb mi de la cafeteria de la casa de la cultura per vorer preus del vi d´honor...

Un abraç!