NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

sábado, 24 de enero de 2009

Dudas exposición 13 Mirades

Cada día es un día menos para poder disfrutar de la mejor experiencia de mi vida, cada día que pasa me pongo más nervioso, ansioso y expectante por poder difruatr con y ante vosotros, compañeros/as, de vuestras fotos en una exposición de nuestro querídismo FotoClub Dénia.

Pero a la vez tengo dudas, dudas como:
  • Fecha límite para revelar y montar las fotos
  • Fecha límite para entregar las fotos
  • A quién entregar las fotos
  • Qué me pondré el día de la inaguración
Como veis son dudas relativamente importantes para mi, a ver si alguno de los expertos me puede echar un cable...

7 comentarios:

Santi Barroso dijo...

El millor per a la inauguració és anar amb un pijama de franela. Color rosa, si pots.

Jo aniré amb un batí de seda, igual que el fundador de l'imperi Play Boy. Categoria que té un servidor.

Santi
PD: a veure si el dimarts em passe per pelut i pelat a parlar sobre les impressions.

Unknown dijo...

Jo he anat hui sobre les 12 pero estava tancat..

Prendre nota sobre el pijama, santi...

Alfredo dijo...

Bo, pareix que ja arranca açò de nou,
Paco, hauries de fer és de primer saber que quantitat de fotos vas a exposar i com col·locar-les en els teus quatre metres i mig. Per a donar-vos una idea, el cap de setmana passat vaig estar a Barcelona ( és bona si la borsa sona) i adjunt unes fotos d'una exposició sobre la dona que vaig vore en Caixa Madrid, no tenen molta qualitat però l'important és vore com estaven distribuïdes i voreu que havia de moltes formes.
Les còpies ja pots anar fent-les, i el suport com és únic, en Pelut i Pelat et diran, encara que les hauràs de pagar a l'espera de la subvenció de l'Il·lustríssim Aj. de Dénia.
Com som artistes i a més bohemis, no hi ha problema amb la vestimenta, encara que jo si avançe que aniré amb jaqueta americana però sense corbata, i a més aniré afaitat, perquè si anant endreçat i net sóc transparent, imagina sense arreglar.... La resta que es pose pijames, batins o el que decidisquen. Estem en un estat de dret i hi ha llibertat absoluta encara que Santi resultaria millor amb el seu guardapols de savi despistat.
No sé si conteste a els teus dubtes, però almenys ho he intentat.
Alfredo

Unknown dijo...

MOltes gràcies Alfredo, has sigut molt clar i directe (aixina m´agrada..)

Ja tinc les fotos que vull exposar i com posar-les, distribució i tot. El que volia saber era la data exacta per a dur-les a on tingam que dur-les o entregar-les a qui siga.
Per cert si algu em pot facilitar el telèfon de Juan Fleche, mes que res perque com estic a València per a quedar amb ell un divendre per la vesprada o dissabte per el mati.

Gracies.

PD: Jo aniré vestit de pingüino..jajajaj

Alfredo dijo...

L'Expo comença el dos d'abril a les huit de la vesprada, amb la qual cosa caldrà penjar-les el mateix dia al matí i vesprada i això no porta molt de temps perquè van penjades d'un simple clau en la paret i cada u penjara les seues.
Respecte al termini per a la impressió és ben fàcil, com més prompte millor i menys agobios d'última hora, així que si ho tens decidit ja pots contactar amb Juan quan vullgues al seu mòbil 691488595 o al de la galeria que és 96 6424464.
Alfredo

Fran Gallego dijo...

Perfecte... ara ja tinc clar les dates.... Començaré a procesar en gran format per anar practicant...

Ja vos sonará el telefon per preguntar-vos dubtes... que no he ampliat mai...

jajajajaja!

Unknown dijo...

MOltes gràcies Alfredo!!!!!!!!!!!