NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

jueves, 8 de enero de 2009

4 PASTISSETS MES





Encara teniu temps de rectificar. Ací teniu 4 canyissos de bona pança, i al tanto que la mistela falta per vindre. Vos parle en dolçor perque no pare de veure comentaris plens de sucre i no vull desentonar. Espere critiques, sempre constructives, que pense que són les que necessite per millorar i estar a l'altura de l'exposició, gracies i feliç any nou a tots.

Per cert, rectificar és de savis ( ho dic per si voleu canviar alguna foto ), ja, ja, ja, ja,................

PEKE per a vosaltres o José Mª Serrano Vives per a ma mare je, je, je,......

2 comentarios:

Alfredo dijo...

Collons Peke ens has deixat gelats ( i no ho dic pel fretorro que fa ) a tots/s'amb les teues súper fotos.
¡¡¡ Que qualitat ¡¡¡ ¡¡¡ Que composició ¡¡¡ ¡¡¡ Meravelloses ¡¡¡ i moltes més coses que no m'atrevisc a dir, ja a més la de la popa de la barca és ¡¡¡ exclusiva ¡¡¡, ningú la té ni la tindrà. En fi, estic considerant llevar les meues i dedicar-me a una altra cosa perquè és impossible igualar el teu art, eres una autèntic "crack" de la fotografia, i ja havies deixat detalls en les nostres fotos personals, però estes ja superen totes les expectatives.
Estic fet pols, Peke i hui mateix em pose les piles i em llargue al Montgó nevat, si, si nevat, a fer alguna cosa seria per a estar a la teua alçada.
L'Indiana Jones de la Marina

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

Y....¿Esa casa de Harry Potter? Es alucinante, parece sacada de un cuento o de una película.
Nos has sorprendido Peke, está claro que para algo eres profesional.
Besets.
Victoria