NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

viernes, 1 de abril de 2011

FOTOS CONCURS TEMA DENIA 2011

Titol: Il-luminada
Titol: Encara millor (Menció especial)
Titol: Nuvolada
Titol: De bon matí
Com sé que molts no podreu acostar-vos per la Casa de Cultura, vos passe les fotos que vaig presentar al concurs, dos en blanc i negre i dos en color. Ja sé que no és per a tirar coets, però una foto de Paco Serra i una altra meua han sigut nominades amb una "Menció Especial", que no tenen premi en metàl·lic però almenys s'han dignat mencionar-les. Val més això que res i a més no sols de pa viu el fotògraf. Vos passe l'enllaç de l'Ajuntament de Dénia, àrea de cultura. http://www.denia.es/va/informacio/actualitat/new.aspx?id=2042

Alfredo.

4 comentarios:

quico dijo...

Molt bones fotos Alfred, però el jurats són sobirans, i per descomptat la condició subjetiva de premi.

un abraç.

Unknown dijo...

Pues jo estic algo disgustat, ja que vaig presentar 4 foto, 2 en BN i 2 a color, només tinc le de color, al menys una de color te una nominació especial, però be. Em fa mota il.lusió...

Victoria dijo...

Alfredo me gustan más las tuyas que las ganadoras, pero como dice Paco ...todo es muy subjetivo con la historia de los premios.

Cuelga las tuyas Paco Serra para que podamos disfrutarlas.

Saludos.

Victoria.

Alfredo dijo...

Cal acceptar sempre el factor de la subjectivitat. Ho hem parlat moltes vegades i sempre és motiu de debat fotogràfic, de totes maneres a mi el que més em fa créixer com a fotògraf és participar en concursos. Ho vaig fer durant un temps, però per unes cosa i altres últimament he estat desconnectat. Vaig a intentar-ho de nou, encara que hauré de millorar i ser encara mes autocrític.
Gràcies pels vostres comentaris.
Alfredo