NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

lunes, 16 de febrero de 2009

PER AGAFAR CALOR O U NECESSITEM


Arròs amb fesols i nap( " ojo " sí, nap com sona), esta suculenta combinació és la que farem el dissabte 21 de febrer per anar agarrant calor i reemprendre direcció a la expo.
Perdoneu per la proximitat de la data però jo no puc fer ho de un altra manera per l´ofici.
Vos espere a tots, per favor, apunteu-vos per a saber molts sou. L' hora serà a les 14.00 i ja vos diré la direcció.
"OJO", estarem fins les 19.00 hores perque tinc una faeneta a les 20.00 hores. GRACIETES.

PEKE.

11 comentarios:

Alfredo dijo...

Jo estaré com un clau, i a més encara que no siga un xl si fa falta compta amb el meu nap. En serio, no dóna per a molt però menys és res, i per si de cas em presentaré amb una botella de vi negre per a poder assaborir com Déu mana l'arrosset i lo que xorre.
Alfredo.
P.S. M'acaben de telefonar de la Casa de Cultura per a dir-nos que està aprovada la quantitat de 400 euros per autor per a les còpies de l'Expo, Iva inclòs, és a dir 344.83 per barba. Ja vos diré com facturar la quantitat i com presentar-la.

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

Peke: Me va muy bien ir este fin de semana.
Di que podemos aportar.
Ya ultimamos detalles
Besets.
Victoria.

Toni Moya dijo...

El sabado no pienso perderme la comida y mas despues de lo que te ha costado ponerla en marcha.
Saludos

Santi Barroso dijo...

Lamentablement ja tinc l'agenda plena per a aquest cap de setmana. :(
Gaudiu, vosaltres que podreu.

Héctor dijo...

Peke, ¿llevamos el traje de carnaval?

Saludos: Héctor

Fran Gallego dijo...

Arros amb fesols i nap... uuumh! dels meus favorits...

Conta amb mi (pero com si anarem dos mes... que jo menge com a tal)

La meva disfressa serà un bon "babero"... per a tal manjar!

Un abraç a tots!

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

MMmmmmmmmm....arròs amb fesols, cuenta conmigo Peke. Llevaré vino, a menos que sugieras alguna otra cosa.
Un beso.
Maribel

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

He pensado que llevaré algo dulce, no sé si lo haré yo o lo compraré, según el tiempo que tenga.
¿Por donde vives?
Nos vemos el sábado.
Victoria

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

Buenas tardes a todos, no teneis que preocuparos de nada pienso que lo tengo controlado todo.
La direccion es: Las Marinas, calle Oceano Atlantic urbanizacion Bahia Azul, nos vemos a las 14.00 horas cuando llegeis me llamais al movil.
Por cierto si quereis traer el BIKINI
i qui no vullga plors que no vaja a l´era.

FOTOCLUB DÉNIA dijo...

SOC PEKE JE JE JE.

Edu Gallego dijo...

Hola Companyers!
Bueno ací altre que s´apunta per a la dinà.
Si no passa res allí estaré...
Espere vorevos a tots i compartir una vespraeta fantàstica.
Salutacions.

Edu.