NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

viernes, 18 de julio de 2008

VACANCES....

Hola a tots!!!!!

Feia molt de temps que no entrava al blog... tal i com ha arrivat el bon temps he començat a estar hiper actiu i no he parat per casa: Festivals del música a Bilbao,concerts a Valencia, Sans Fermins a Pamplona, Festes de Pedreguer, aquest cap de setmana a Benasque fent senderisme i a l'agost dos setmanes a la costa oest de Mexic... Però aixó no vol dir que m'oblide d'aquest meravellos FOTOCLUB...

Faig de menys vore-vos les cares i riurer amb vosaltres... l'altre dia em va cridar Héctor per fer un sopar i jo no podia... tenia sopar d'empresa... no se si al final quedareu o no... sino es així jo propose fer un MEGA SOPAR D'ESTIU DEL FOTOCLUB DE DÉNIA, i tinc dos dates previstes:

- O el divendres 25 o el dissabte 26 de juliol
- O be el divendres 1 o el dissabte 2 d'agost...

Vos apeteix... Si veig que hi ha GANES i gent que s'apunte... ja parlarem del lloc...

Als que no puga vorer aquest estiu... vos dessitge que tingueu unoes excel.lents vacances

3 comentarios:

Santi Barroso dijo...

jo vote per l'opció Agost, ja que fins aleshores no estaré a Dénia.

Salutacions, Santi

Toni Moya dijo...

Me parece buena idea la del 1 de agosto.

Alfredo dijo...

El Maestro Montenegro y moi pirulé también aceptamos el día uno de agosto.
Siempre a vuestra disposicíón.
Los dos maestros