NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

lunes, 10 de mayo de 2010

XXIII Vela LLatina - Albufera Valencia




Bon vespre a tots i totes!

Com ja sabeu, aquest dissabte es cel.lebrarà la 3ª prova de la XXIII Vela LLatina a l'Albufera.

El programa serà el seguent:

10:00 hores - Arrivada i emoçar popular (de sobaquillo) al embarcadero del Palmar.
11:00 hores - Sortida en barca desde l'embarcadero del "Tio Pastilla"
12:00 hores - Inici regata Vela Llatina.
14:30 hores - Dinar a restaurant del port de Catarroja.
16:30 hores - Passeig Port Catarroja.

De moment estem inscrits son 10 persones, per el que encara podría vindrer algú més: (Edu Gallego, Paco Adsuar, Fran Gallego, Toni Moya, Alfredo, Maribel, Paco Serra, Victoria, Vicente Bisquert, Héctor)

Victoria, mira els horaris dels trens i a partir de les nou, et puc pasar a arreplegar a L'estació de Alfafar-Beneturser quan tu em digues. M'ha dit Alfredo que saps un restaurant al port de Catarroja que está be... Jo conec el Restaurant Baina... però nomes he esmorçat allí... Se que també fan all i pebre, etc...

- Amb la resta podriem quedar directament al embarcader del Tio Pastilla i esmorçar allí mateix de bocata si vos pareix be. Algú te una tauleta plegable???????

Algú sap algo de Peke???

Respecte a la vinguda de Dénia cap a Valéncia, poseu-vos d'acord per ací per estalviar recursos...

Un abraç a tots!



23 comentarios:

Victoria dijo...

El restaurante baina es el que me han comentado que está bien y no es caro, pero yo no he estado allí para poderlo saber con seguridad, de todas formas me fio de la gente que me lo ha recomendado.
Llegaré a las 9,25 en el tren, muchas gracias por venir a recogerme.
Besos.
Victoria

Fran Gallego dijo...

Perfecto!!!!!

Si os parece bien reservaré en el Baina... es como un restaurante de los de pueblo de toda la vida... Suelo almorzar de tanto en tanto allí...

OK! Victoria!!!!!

Gracias!

Alfredo dijo...

Quedaremos para ver en que coches vamos y desde donde salimos.
Estaremos en contacto durante la semana.
Alfredo

Maribel dijo...

Gracias Fran. Espero estar en forma para ese día.
Los demás, ya quedaremos ¿no?
Un beso.
Maribel

quico dijo...

El programa és perfecte, només queda concertar cotxes o si utilizem un altre mitjá de transport.

Salut

Edu Gallego dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Edu Gallego dijo...

Bon dia a tothom! Per mi perfecte el tema del restaurant i com no, tot el programa. És genial! Per cert! esta vegada compteu amb mi pel que fa a l'eixida desde Dénia. Gràcies i Salutacions.

Héctor dijo...

Si no hay inconveniente y sobran plazas, me acompañara mi amigo Roberto Marti, fotografo de Valencia, que nos acompaño la otra salida de la Albufera.

Un saludo: Héctor

Fran Gallego dijo...

Em pareix perfecte Héctor!!!!

Encara pot vindrer algú més...

Fran Gallego dijo...

Ja esta reservat el dinar al Restaurant Casa Baina del Port de Catarroja.

Arros Melos i tapes de all i pebre!!!! + altres...

Sol valdre sobre uns 15€ pot ser un poc més depenent de les tapes...

Maribel dijo...

mmmmmmm.....¡qué bueno!

Héctor dijo...

Fran, tirale un poquito mas que al señor Alfredo y a un servidor el vino peleon le sienta ¿¿¿???.

Con el tema del traslado a Valencia, yo saldre a las 5.30 horas de la mañana para llegar a Catarroja sobre las 6.30 y aprovechar las primeras luces del dia que son mas interesantes. El que se apunte, a las 5.30 en la puerta de mi casa.

Un saludo: Héctor

Fran Gallego dijo...

Pefecte Héctor!!!!!

Com ja t'he dit per correu... estaré a Madrid fins el divendres, pero et cridaré per concretar hora i lloc... Després aniré per Victoria.

Jo també matinaré per estar al amaneixer!!!!!!!

Respecte al dinar només he reservat l'arros melos i l'all i prebre... La resta dependrà del que ens apeteixca....

jejejejejeje!

Alfredo dijo...

Hoy es ya jueves y creo que sería oportuno quedar ya para la salida del sábado.
Yo solo tengo un mini coche Arosa que está a la disposición del grupo. Creo que podríamos quedar el sábado a las 08:30 en la plaza de autobuses para desde allí tomar la salida. ¿Quién se ofrece a poner coche?. En funcion de eso nos distribuiremos.
Alfredo

Edu Gallego dijo...

Bon dia! Jo m'he apuntat a l'eixida amb Héctor a les 5:30 A.M. Així, igual hi ha sort, no plou jaja i podem tindre bona llum. Volia preguntar-vos...Per a esmorzar, heu pensat en alguna cosa en concret? Ens portem cadau bocadillo? No sé esperaré les vostres opinions i decidirem. Adéu, fins ara.
Edu.

quico dijo...

Salut a tots

m'apunte a l'eixida d' Hector a les

5.30 A.M.

Fran Gallego dijo...

Vaja... pareix que la idea del amaneixer està funcionant!!!!!!

Per l'esmorçar, jo propose bocata, però per supost estic obert a qualsevol proposta!

Paco Serra... sé que ja has tornat de London... dis-nos alguna cosa... jejejejeje!

:-D

Maribel dijo...

Yo, me apunto con Héctor.
Si hace falta más de un coche para esa hora,yo, ofrezco el mío.
Un beso.
Maribel

Toni Moya dijo...

Bueno, pues ya solo quedamos tres para las 8.30h.
Alfredo y Vicente en la parada de autobuses nos vemos.
Saludos

Unknown dijo...

Fran, jo vaig, conteu amb mi, esta nit llegire tot el que heu possat. I a vore com quedem per el tema cotxes i demes...

Alfredo dijo...

A las ocho y media estaré como un clavo en la parada de autobues. ¿Con tu coche o con el mio?
Alfredo

Unknown dijo...

Me apunto a eso del amanecer, me gustan esas horas...en Valencia donde quedamos???

Héctor dijo...

Buenos días Paco Serra, esta tarde nos confirma frank donde quedamos,seguramente cerca del puerto de Catarroja.
Saludos: Héctor.