NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

domingo, 20 de abril de 2008

¿On està la Creu del Cardenal?

Doncs això, que es requereix la presència d'una foto de la Creu del Cardenal per a verificar que vau arribar fins allí.

¡No val anar a les meues fotos i posar-la aquí!
Per cert, jo vos recomane fer la biciexcursió per la via verda que va des d'Alcoi (Concentaina, en el meu cas) fins a Gandia. El paisatge és preciós, en particular entre l'Orxa i Villalonga. La dificultat és mínima donat que la major part del trajecte es costera avall. Encara que sempre ve bé estar un poquet habituat a la bicicleta.

Una cosa més. Si pengeu diverses fotos, millor que totes estiguen en una única entrada del blog i no en entrades separades. Així no desplacem les entrades anteriors i també els comentaris estan menys dispersos.

Santi

1 comentario:

Alfredo dijo...

No vam pujar a la Creu del Cardenal perquè el vam veure allí baix i no va fer falta, je, je. La veritat és que es troba bé i ens va donar records per a tu i les teues amigues les flitades..
D'altra banda, jo ja conec la ruta de Villalonga a Beniarrés i a més crec que la vam fer una vegada amb el Fotoclub dinosúaric. Efectivament la ruta està molt bé i jo no tindria problema per a fer-la amb bici, però clar jo sóc Indiana Jones i res se'm resistix, ja,ja.
Alfredo