NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

miércoles, 27 de junio de 2012

Sicília (Taormina)


Aquí un aperitiu de Sicília, acabat de treure del Lightroom i sense passar pel Photoshop. Tal com demana Alfredo, ja vos donaré més informació sobre la illa. És la segona vegada que hi vaig, encara que esta era per assistir a una boda, aprofitant per fer unes vacances curtes.

La foto està feta des del teatre grec de Taormina. Al fons el volcà Etna (del qual ja vaig posar alguna foto de l'anterior viatge)
No m'estenc més que és tard (...estos penaltis!)

Santi

1 comentario:

Alfredo dijo...

Jo també conec Sicília però molt per damunt per dos parades de creuers a Palermo on va en llogar un cotxe i ens vam fer un passeig d'uns 200 km, però m'agradaria anar per la part este de l'illa i fer un recorregut circular amb visites pel centre. És un projecte futur que tinc i espere no tardar a fer. Ja t'avisaré.
Alfredo