NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

lunes, 30 de noviembre de 2009

La segunda serie...
























Bueno, como os había prometido, ahí va la senguda serie de nuestra fabulosa escapada a la Selva de Irati... (Más champiñones, caballitos, paisajes otoñales y otros varios)... Todavía vendrá una tercera serie...
Una vez más... se esperan comentarios y críticas!
Gracias!
P.D. En esta ocasión he incluido dos HDR (las dos de la iglesia de Santa María de Roncesvalles)

3 comentarios:

Victoria dijo...

Me llama la atención la variedad y la cantidad que tienes. Las mías son casi todas iguales.
Muy bonitas y tecnicamente perfectas.
Victoria.

Alfredo dijo...

Fran, em pareixen bones....i m'agraden unes més altres, com ens sol passar a cada un de nosaltres.
La primera del bosc amb els escalonets de fusta està molt ben resolta, encara que em pareix només, un poc massa retocada en les llums, però admet que a l'estar tota en ombra potser serà així en original, tal qual, però m'agrada molt.
Altres que també m'agraden són la de la carretera ( m'agradaria un poc més si haguera un cotxe, ciclista, etc) i la del bosc anterior als bolets, on ahí sí les llums em pareixen més lògiques i normals, però hui en dia es fa difícil avaluar per la màgia de photoshop i per les millores que es poden aconseguir, però estan molt bé les dos.
La dels bolets és original i bona, però crec havies de retallar-la per la part dreta o rebaixar l'exposició amb una màscara de capa, perquè les llums em pareixen altes i molesten.
Amb la de fotos que tens, ens va a resultar molt complicat trobar alguna que puga competir dignament amb les teues en l'exposició.
Alfredo

Fran Gallego dijo...

Bon día!!!

Moltes gràcies per les aportacions... aniré poc a poc fent proves amb les coses que em dius...

A vorer si les puc tindrer preparades per el dia de la patrona!

Un abraç i gràcies de nou!