NUEVA PÁGINA WEB

Ya puedes visitar nuestra nueva web
www.fotoclubdenia.com

martes, 13 de marzo de 2012

Associació Fotogràfica i Audiovisual de Pedreguer

Bon vespre a tots...

Ja fa dies que vos volia informar que algo està moguentse a Pedreguer...

Feia temps, desde que visc a Pedreguer unaltra vegada, que la gent em parava pel carrer i em preguntava que qué podia fer per pertany a un grup fotogràfic... sempre els deia que el unic que tenien que fer era "muntar-ho", però no hi havia forma... así que farà unes setmanes em vaig posar mans a l'obra i en vaig llançar uno... aprofitant el tiró de facebook.

La setmana passada vam fer la primera reunió i avui el grup AFAP conta ja amb 81 membres... de Pedreguer i els pobles del voltant...

Ara un grup dels que han agafat la iniciativa amb mi i el meu germà estan treballant amb els estatuts, per tal de donar d'alta l'associació a la Generalitat i a l'Ajuntament. Ens deixe una de les sales de la casa de cultura. També estan preparant-se una serie de activitats lligades a la fotografia.

Per altra banda, vull comentar que el meu germà i jo... continuem com fins ara agafats de la mà del molt il.lustre Fotoclub Dénia... per sempre!!!!!!!!!

Crec que em fet una cosa bona per el Poble de Pedreguer, per la Marina Alta i sobretot per la fotogràfia.

Un abraç a tots i ens vegem el divendres!!!!!

Bones fotos!



3 comentarios:

Héctor dijo...

Bien venida sea toda toda asociación que promueva la imagen.

Un saludo: Héctor

PEKE dijo...

De Pedreguer a la Xara amb fet una carretera.

Molt bonic, por favor Gallegos no os marcheis de Denia.

Edu Gallego dijo...

Els senyors Gallegos estan massa contents amb el Fotoclub de Dénia. No podia ser d'altra manera. És un luxe (i molt gran) poder estar amb tots vosaltres i, això, no el canviem per res. PER RES!!!
Per molts anys.
Salut familia. X;-)